Online jegyvásárlás menete:
Termék kiválasztása
- Klikkelj a megvásárolni kívánt termék mellett látható "Kosárba tesz" gombra
- Válaszd ki a mennyiséget
- Ha mást nem szeretnél venni, kattints a "Kosárba és fizetés" gombra
- Ha mást is szeretnél venni, kattints a "Kosárba és vásárlás folytatása" gombra és menj vissza a többi termékhez
Az oldal tetején található "Megvásárlás" gombbal bármikor továbbléphetsz a fizetéshez.
1. lépés: Nézd át a kosarad
- A kiválasztott termékeket itt újra átnézheted, meggyőződhetsz róla, hogy mindent kiválasztottál, amire szükséged van
- a lap alján találsz pár hasznos tippet egyéb termékekről, amiket itt rögtön hozzá is adhatsz a kosarad tartalmához
- ha mindent rendben találsz, a továbblépéshez kattints a "Megveszem" gombra
2. lépés: Add meg az adataidat / válassz fizetési módot
- Add meg adataidat akkor is, ha másnak veszed a terméket. Fontos, hogy valódi email címet adj meg, mert erre fogjuk küldeni a jegyet és a nyugtát.
- Számlát csak igény esetén küldünk, ebben az esetben pipáld be a “Számlát kérek” melletti üres dobozt.
- Válaszd ki az általad preferált fizetési módot, majd kattints a “Megrendelés” gombra.
3. lépés – Fizetés
A fizetőfelületen meg kell adnod a bankkártyád az adatait.
Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Ha a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen lehet hagyni!
Az alábbi kártyatípusokkal tudsz fizetni:
- Az OTP által elfogadott kártyákkal, amelyről részletes tájékoztatást itt találsz
- EDENRED Ajándék- és Bevásárló kártya és az EDENRED Kultúra- és Sport kártya
- SZÉP kártyával (csak ha a teljes összeg rendelkezésre áll a kártyán, bankkártyával kombinált fizetésre a kiemelt jegyterjesztőinknél van lehetőséged személyes vásárlás esetén)
- Erzsébet-utalvány Plusz kártya (kultúra és ajándék zseb)
Használható SZÉP kártyák:
- OTP SZÉP kártya - szabadidő alszámla
- MKB SZÉP kártya - szabadidő alszámla
- K&H SZÉP kártya - szabadidő alszámla
- bizonyos termékeket nem lehet SZÉP kártyával fizetni. Ha ilyen terméket választasz, az online vásárlásnál nem jelenik meg a SZÉP kártyás fizetési opció
- adminisztrációs díjat nem számolunk fel SZÉP kártya fizetés esetén – ezt a fizetési mód kiválasztásánál jelezzük
- a kártyád számát
- a kártyabirtokos jelszavát
- a kártya lejárati dátumát
- a kártya ellenőrző számát
Mire van szükséged ahhoz, hogy MasterCard Mobile alkalmazással fizethess?
- Okostelefonra, amelyen iPhone esetében 7.0, Android esetében 4.0.3 Ice Cream Sandwich, WindowsPhone esetében 7.5 Mango vagy annál frissebb operációs rendszer van telepítve.
- Szükséged lesz továbbá az okostelefonra letöltött és telepített Masterpass-képes digitális tárca alkalmazásra (InCard, OTPay, Telenor MyWallet), amelynek segítségével majd regisztrálnod kell a MasterCard® vagy CVC-kóddal ellátott Maestro kártyádat a mobilodra.
- Érvényes, saját, MasterCard vagy CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyára!
- Részletes információkat a MasterCard Mobile fizetésről itt találsz!
4. lépés – Jegyküldés emailben, beváltás
A fizetés jóváhagyása után e-mail címedre küldünk egy e-mailt. Ebben a levélben találod a vásárlásodról a nyugtát, a számlát (ha kértél), és a jegyeket tartalmazó linkeket a PDF és a PKPASS tartalomhoz.
Két lehetőséged van a jegyed karszalagra váltásához:
A. Otthoni nyomtatás: (szükséged lesz egy nyomtatóra) ha nem muszáj, ne nyomtasd ki a vouchert.
A levélben található PDF linkre kattintva letölteni, megnyitni, valamint nyomtatni a jegyedet. Ha több jegyet vásároltál, azokat külön linkeken tudod letölteni. A megnyitáshoz Adobe Reader nevű segédprogramra lesz szükséged, amit innen tudsz letölteni.
A kinyomtatott jegyet magaddal kell hoznod a rendezvényre. A bejáratnál található jegy becserélő pontokon karszalagra váltjuk a kinyomtatott jegyedet.
B. Mobil jegy bemutatás (Szükséged lesz Androidos, vagy iOS –es okostelefonra és arra telepítve Google Wallet (Android) vagy Wallet / Pass Book (iOS) alkalmazásokra):
Az e-mail-ben található .pkpass formátumú jegyedet töltsd le a telefonod megfelelő applikációjába (Google Wallet – Android, vagy Wallet / Pass Book – iOS. Az okostelefonodat hoz magaddal a rendezvényre. Az applikációban található QR kód felmutatásával karszalagra váltjuk a jegyedet. (Mobil jegy bemutatás esetén nincs szükség jegyet kinyomtatni és magaddal hozni)
HelpDesk
Amennyiben problémával szembesülsz az online vásárlás során kérlek olvasd el a lent felsorolt megoldásokat, hátha segítségül szolgálnak.
Nem kaptam Tőletek e-mailt! Hol találom a jegyemet?
A link megérkezéséig maximum 24 óra telhet el, ha ezután sem kaptál Tőlünk e-mailt, kérlek ellenőrizd a következő lépéseket:
- Ellenőrizd a SPAM (Levélszemét) mappádat a leveleződben, hátha odakerült!
- Előfordulhat, hogy véletlenül rosszul adtad meg az e-mail címedet. Kérlek ebben az esetben írj Nekünk a jegy@sziget.hu címre!
Nem sikerült online fizetnem. Mi lehet a probléma?
Amennyiben nem sikerült az online fizetés, kérlek győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas online fizetésre vagy átutalásra. A fizetés nem fog sikerülni, ha a kártya le van tiltva vagy érvénytelen.
Esetleg próbáld meg a felsorolt lépéseket:
- Próbáld meg elölről kezdeni a fizetési folyamatat, győződj meg róla, hogy helyes adatokat adsz meg!
- Amennyiben többszöri próbálkozás ellenére sem tudsz fizetni, a bankkártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődj. A webshop sikertelen hibaüzenet oldalán található 32 karakterből álló transaction-ID-t továbbítsd az ügyfélszolgálatnak, hogy segíteni tudjanak. Leggyakrabban ezek az előforduló bankkártya problémák:
- a bankkártyád nem alkalmas a webshopunkon történő vásárlásra. Az elfogadott bankkártyák listája itt található.
- nincs fedezet a kártyán
- a kártyán biztonsági limit van beállítva
Jegy Helpdesk
Ha segítségre van szükséged, kérdésed van az online tranzakcióval kapcsolatban, vagy a vásárlás során tapasztalt problémáidra keresel megoldást, keresd kollégáinkat a következő elérhetőségeken:
E-mail: jegy@sziget.hu
Ha a Diákjegy akcióban veszel részt és ezzel kapcsolatban van kérdésed, kérlek írj a sziget@meex.hu címre
Az online webshop szolgáltatást a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft., 1033 Budapest, Hajógyári-sziget, Hrsz.: 23796/58. működteti.
Online Jegyvásárlói Tájékoztató
Az online jegyvásárlás során átirányítunk az OTP Bank felületére, ahol online ki tudod fizetni a kiválasztott jegyeket. Az online tranzakcióról szóló részletes Vásárlói tájékoztatót itt találod.