Online jegyvásárlás menete:

Termék kiválasztása

  • Klikkelj a megvásárolni kívánt termék mellett látható "Kosárba tesz" gombra
  • Válaszd ki a mennyiséget
  • Ha mást nem szeretnél venni, kattints a "Kosárba és fizetés" gombra
  • Ha mást is szeretnél venni, kattints a "Kosárba és vásárlás folytatása" gombra és menj vissza a többi termékhez

Az oldal tetején található "Megvásárlás" gombbal bármikor továbbléphetsz a fizetéshez.

 

1. lépés: Nézd át a kosarad

  • A kiválasztott termékeket itt újra átnézheted, meggyőződhetsz róla, hogy mindent kiválasztottál, amire szükséged van
  • a lap alján találsz pár hasznos tippet egyéb termékekről, amiket itt rögtön hozzá is adhatsz a kosarad tartalmához
  • ha mindent rendben találsz, a továbblépéshez kattints a "Megveszem" gombra

 

2. lépés: Add meg az adataidat / válassz fizetési módot

  • Add meg adataidat akkor is, ha másnak veszed a terméket. Fontos, hogy valódi email címet adj meg, mert erre fogjuk küldeni a jegyet és a nyugtát. 
  • Számlát csak igény esetén küldünk, ebben az esetben pipáld be a “Számlát kérek” melletti üres dobozt.
  • Válaszd ki az általad preferált fizetési módot, majd kattints a “Megrendelés” gombra. 

 

3. lépés – Fizetés

A fizetőfelületen meg kell adnod a bankkártyád az adatait.

Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.

Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Ha a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen lehet hagyni!

Az alábbi kártyatípusokkal tudsz fizetni:

  • Az OTP által elfogadott kártyákkal, amelyről részletes tájékoztatást itt találsz
  • EDENRED Ajándék- és Bevásárló kártya és az EDENRED Kultúra- és Sport kártya
  • SZÉP kártyával (csak ha a teljes összeg rendelkezésre áll a kártyán, bankkártyával kombinált fizetésre a kiemelt jegyterjesztőinknél van lehetőséged személyes vásárlás esetén)
  • Erzsébet-utalvány Plusz kártya (kultúra és ajándék zseb)

Használható SZÉP kártyák:

  • OTP SZÉP kártya - szabadidő alszámla
  • MKB SZÉP kártya - szabadidő alszámla
  • K&H SZÉP kártya - szabadidő alszámla
Részletek:
  • bizonyos termékeket nem lehet SZÉP kártyával fizetni. Ha ilyen terméket választasz, az online vásárlásnál nem jelenik meg a SZÉP kártyás fizetési opció
  • adminisztrációs díjat nem számolunk fel SZÉP kártya fizetés esetén – ezt a fizetési mód kiválasztásánál jelezzük
A K&H SZÉP kártyával kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz weboldalunkon. A K&H SZÉP kártyás fizetési mód kiválasztása után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, legbiztonságosabb titkosított tranzakción keresztül fizethetsz K&H SZÉP kártyáddal. 
 
A K&H Bank fizetési oldalán az alábbi adatokat kell majd megadnod:
  • a kártyád számát
  • a kártyabirtokos jelszavát
  • a kártya lejárati dátumát 
  • a kártya ellenőrző számát 
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően jelzi a tranzakció engedélyezési számát, ezt érdemes felírni, vagy az egész oldal képét rögzíteni, kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

 

Mire van szükséged ahhoz, hogy MasterCard Mobile alkalmazással fizethess?

  • Okostelefonra, amelyen iPhone esetében 7.0, Android esetében 4.0.3 Ice Cream Sandwich, WindowsPhone esetében 7.5 Mango vagy annál frissebb operációs rendszer van telepítve.
  • Szükséged lesz továbbá az okostelefonra letöltött és telepített Masterpass-képes digitális tárca alkalmazásra (InCardOTPayTelenor MyWallet), amelynek segítségével majd regisztrálnod kell a MasterCard® vagy CVC-kóddal ellátott Maestro kártyádat a mobilodra.
  • Érvényes, saját, MasterCard vagy CVC-kóddal ellátott Maestro bankkártyára!
  • Részletes információkat a MasterCard Mobile fizetésről itt találsz!
MasterPass - Fedezd fel az online vásárlás kényelmesebb módját!

 

4. lépés – Jegyküldés emailben, beváltás

A fizetés jóváhagyása után e-mail címedre küldünk egy e-mailt. Ebben a levélben találod a vásárlásodról a nyugtát, a számlát (ha kértél), és a jegyeket tartalmazó linkeket a PDF és a PKPASS tartalomhoz.

Két lehetőséged van a jegyed karszalagra váltásához:

A. Otthoni nyomtatás: (szükséged lesz egy nyomtatóra) ha nem muszáj, ne nyomtasd ki a vouchert.

A levélben található PDF linkre kattintva letölteni, megnyitni, valamint nyomtatni a jegyedet. Ha több jegyet vásároltál, azokat külön linkeken tudod letölteni. A megnyitáshoz Adobe Reader nevű segédprogramra lesz szükséged, amit innen tudsz letölteni.

A kinyomtatott jegyet magaddal kell hoznod a rendezvényre. A bejáratnál található jegy becserélő pontokon karszalagra váltjuk a kinyomtatott jegyedet.

 B. Mobil jegy bemutatás (Szükséged lesz Androidos, vagy iOS –es okostelefonra és arra telepítve Google Wallet (Android) vagy Wallet / Pass Book (iOS) alkalmazásokra):

Az e-mail-ben található .pkpass formátumú jegyedet töltsd le a telefonod megfelelő applikációjába (Google Wallet – Android, vagy Wallet / Pass Book – iOS. Az okostelefonodat hoz magaddal a rendezvényre. Az applikációban található QR kód felmutatásával karszalagra váltjuk a jegyedet. (Mobil jegy bemutatás esetén nincs szükség jegyet kinyomtatni és magaddal hozni)

  

HelpDesk

Amennyiben problémával szembesülsz az online vásárlás során kérlek olvasd el a lent felsorolt megoldásokat, hátha segítségül szolgálnak.

Nem kaptam Tőletek e-mailt! Hol találom a jegyemet?

A link megérkezéséig maximum 24 óra telhet el, ha ezután sem kaptál Tőlünk e-mailt, kérlek ellenőrizd a következő lépéseket:

  1. Ellenőrizd a SPAM (Levélszemét) mappádat a leveleződben, hátha odakerült!
  2. Előfordulhat, hogy véletlenül rosszul adtad meg az e-mail címedet. Kérlek ebben az esetben írj Nekünk a jegy@sziget.hu címre!

 

Nem sikerült online fizetnem. Mi lehet a probléma?

Amennyiben nem sikerült az online fizetés, kérlek győződj meg róla, hogy a bankkártyád alkalmas online fizetésre vagy átutalásra. A fizetés nem fog sikerülni, ha a kártya le van tiltva vagy érvénytelen.

Esetleg próbáld meg a felsorolt lépéseket:

  1. Próbáld meg elölről kezdeni a fizetési folyamatat, győződj meg róla, hogy helyes adatokat adsz meg!
  2. Amennyiben többszöri próbálkozás ellenére sem tudsz fizetni, a bankkártya kibocsátó bank ügyfélszolgálatán érdeklődj. A webshop sikertelen hibaüzenet oldalán található 32 karakterből álló transaction-ID-t továbbítsd az ügyfélszolgálatnak, hogy segíteni tudjanak. Leggyakrabban ezek az előforduló bankkártya problémák:

Jegy Helpdesk

Ha segítségre van szükséged, kérdésed van az online tranzakcióval kapcsolatban, vagy a vásárlás során tapasztalt problémáidra keresel megoldást, keresd kollégáinkat a következő elérhetőségeken:

E-mail: jegy@sziget.hu

Ha a Diákjegy akcióban veszel részt és ezzel kapcsolatban van kérdésed, kérlek írj a sziget@meex.hu címre

Az online webshop szolgáltatást a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft., 1033 Budapest, Hajógyári-sziget, Hrsz.: 23796/58. működteti.

 

Online Jegyvásárlói Tájékoztató

Az online jegyvásárlás során átirányítunk az OTP Bank felületére, ahol online ki tudod fizetni a kiválasztott jegyeket. Az online tranzakcióról szóló részletes Vásárlói tájékoztatót itt találod.
 

Támogatók és partnerek

/hu/cache/media/2019/04/canada_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/af_klm_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/etep_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/osztrak.png /hu/cache/media/2019/04/institutefrance_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/israel2_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/korean-cultural-cente.png /hu/cache/media/2019/04/spanyol-nagyk_vets_g_100x100.png  /hu/cache/media/2019/05/csehcentrum.png /hu/cache/media/2019/04/humen_100x100.png /hu/cache/media/2019/05/lengyel-int_zet.png /hu/cache/media/2019/05/slovensky_institut.png /hu/cache/media/2019/05/finnagora.png /hu/cache/media/2019/07/hollandnagyk_v_100_f.png /hu/cache/media/2019/07/kolumbiaiintezet_100_f.png /hu/cache/media/2019/07/sunpalace_100_f.png