Pályázati kiírás alkoholos italok értékesítő pontjainak kereskedelmi tevékenységére

A Sziget Zrt. pályázatot hirdet a 2019. évben megrendezésre kerülő VOLT Fesztivál, Balaton Sound és Sziget Fesztivál rendezvényeken, jövedék (szeszesital/alkohol) és egyéb ital kereskedelmi tevékenység végzésére (továbbiakban: PUB). A Sziget Zrt. a vendéglátás terén a minél magasabb minőségű kiszolgálás és kínálat mellett, sokszínű installációk kialakítására is törekszik, ezért várjuk a legkülönbözőbb kreatív ötleteket.
A pályázatot megnyerő vendéglátó az adott rendezvény területén alkohol, jövedék és egyéb ital forgalmazásához alkalmas vendéglátó egységet működtethet.


A pályázati anyag benyújtásának feltételei, kötelező tartalmak:

  • hiánytalanul és pontosan kitöltött adatlap;
  • a rendezvényen megvalósítandó kitelepülés bemutatása, lehetőség szerint minimum 3 fotóval;
  • megjelenésben illeszkedjen az adott fesztivál hangulatához;
  • a pályázat elbírálásakor előnyben részesítjük a már korábbi években jó minőségen szolgáltató szabadtéri vendéglátóegységeket;
  • várjuk mindenkitől saját installációjának látványtervét. Amennyiben vásárolt szerkezettel települ ki, akkor annak a műbizonylatát kell csatolni, ha épített szerkezettel, akkor pedig a szerkezet műszaki rajzát és statikai szakvéleményét.
  • kizárólag a magyar jogszabályoknak megfelelően működő cégekkel szerződünk;
  • cégkivonat vagy vállalkozói igazolvány;
  • a tulajdonos személyes jelenléte szükséges és elengedhetetlen!
  • technikai feltételek (a kitelepülésnél használt technológiai eszközök felsorolása, teljesítménnyel együtt (WATT, KILOWATT). Amennyiben az egyeztetett technikai feltételeken felül a vállalkozónak további kérései vannak, illetve túllépi a megengedett mértéket, a felmerülő plusz költségeket meg kell térítenie a Sziget Zrt. részére;
  • Pult-technológia bemutatása képekkel, ennek hiányában műszaki rajzzal.
  • a működő telephely bemutatása;
  • referenciák;
A pályázat beküldési határideje: 2019. február 28. A pályázati anyagot a szándéknyilatkozattal együtt a kereskedelem@sziget.hu címre várjuk!


A rendezvényekre vonatkozó sajátosságok:

  • A 2019. évben megrendezésre kerülő VOLT Fesztivál, Balaton Sound és Sziget Fesztivál látogatóinak alkohol, jövedék és egyéb ital-készítményekkel való ellátását szakmailag felkészült bartenderekkel, pultosokkal, illetve megfelelő eszközkészlettel rendelkező vendéglátó egység tudja csak megfelelően lebonyolítani.
  • A forgalmazott termékek köre: sör, bor, pálinka, koktél, longdrink, különböző rövid italok, üdítő, ásványvíz, energiaital stb. A pályázathoz csatolt árlistában szereplő termékek teljes kínálatának értékesítése elengedhetetlen feltétel! A 2019-es terméklista és árak még tárgyalás alatt állnak, a csatolt 2018-as terméklisták mintaként szolgálnak. A végleges terméklistát a fesztiválokat megelőző 30 nappal adjuk át a nyertes pályázóknak.
  • Semmilyen körülmények között nem árusíthat élelmiszer, kávé és dohányterméket!
  • Az egyes egységek működése kizárólag a hatósági előírásoknak megfelelően történhet.
  • A nyertes pályázó vállalja, hogy a Munka Törvénykönyve és a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint az általa alkalmazott személyekkel saját nevében szerződést köt, amelyben rögzíti az alapbér összegét, a munkakör megnevezését és a munkavégzés helyét.
  • A Sziget Zrt. és az Központi Ellátó Bázist üzemeltető cég csak azzal tud alvállalkozói szerződést kötni, akinek a nevére a kötelező mellékletként beküldendő hivatalos dokumentumok szólnak.
  • A nyertes pályázók teljes körűen valamennyi jövedéki terméket, üdítőt, koktél alapanyagot, edényzetet stb., kizárólag a Központi Ellátó Bázisból szerezhetik be!
  • A nyertes pályázók a tevékenységük során a Sziget Zrt. által meghatározott fix fogyasztói árakat kötelesek alkalmazni.
  • A nyertes pályázó valamennyi rendezvényen kizárólag a Sziget Zrt által előírt és központilag kiszállított repohárban értékesítheti az italokat.
  • A nyertes pályázó köteles raktárkészletének változását naprakészen figyelemmel kísérni, és naponta egy alkalommal 06.00h óráig az árurendeléssel egy időben a napi árukészlet standját digitális formátumban leadni a Központi Ellátó Bázisban.
  • A Sziget Zrt. az általa szervezett fesztiválok készpénzmentesítésére egy speciális karszalag-kártyás megoldást használ, melynek részeként egy ún. pincérrendszeren keresztül valósul meg az értékesítés. A pincérrendszer borravaló elfogadását is lehetővé teszi.
  • A kereskedő a vendéglátó egység bruttó forgalma után díjat köteles fizetni a Sziget Zrt. és a Központi Ellátó Bázist üzemeltető cég részére. A díj a vendéglátó egység regisztrált bruttó forgalma utáni szolgáltatási díjból (38,5%), valamint a kártyás fizetési rendszer használatáért felszámolt tranzakciós díjból (3,5%) tevődik össze. Tehát a szolgáltatási díj - és tranzakciós díj mindhárom fesztivál esetében összesen bruttó 42%. A kereskedő a keletkezett borravaló 1/3-át kapja. A szolgáltatási díj nem tartalmazza a Központi Ellátó Bázis által kiszállított termékek árát. Minden kifizetés kizárólag átutalással történik.
  • Rendezvényeinken az italárusító partnereinktől elvárjuk az ÜVEG és a PET/ALU hulladékok külön gyűjtését. A hulladékgazdálkodási elveinket megsértő vendéglátós partnereinkkel szemben szankciókat alkalmazunk, ennek részleteit a nyertes pályázókkal külön ismertetjük. A gyűjtéshez zsákokat, kukákat a Sziget Zrt. biztosít.
  • 2019. május 1-ét követően minden pályázó értesítést kap pályázatának elbírálásáról, amit szerződéskötés követ. Az a nyertes pályázó, aki 2019. május 31-ig nem köti meg szerződését, annak helyét nem áll módunkban fenntartani, ezt követően a pályázatok elbírálása során kialakult sorrendben kelnek el a helyek.

Bor értékesítés a Sziget Zrt. rendezvényein:

A kötelező terméklistán kívüli borok értékesítése kizárólag a Sziget Fesztivál „Bor és Fröccskertjében” lehetséges. Ide várjuk borászatok, kézműves pincészetek jelentkezését. A rendezvények ezen területein az egységes arculat kialakításának érdekében, az általunk javasolt és igénybe vehető egységes építményt telepítjük ki a helyszínre. A rendezvény ideje alatt a nyertes pályázó ezen egységet köteles használni:
 
4x2 faház: http://www.pezowood.hu/index.php/features/4x2-meteres-fahaz 
A borászatok pályázati anyagának benyújtásának feltételeit lásd felül.
 

Egyéb részvételi feltételek és a Sziget Zrt. által biztosított szolgáltatások:

  • összesen 3-12 m közötti pultfelület;
  • dolgozói WC-t (adott vendéglátó egységenként);
  • a vendéglátó blokkok közelében hulladékgyűjtésre alkalmas helyet (tároló edényzet, depó, hulladéksziget) biztosít, ahol lezárt zsákokban lehet elhelyezni a szemetet;
  • a rendezvény teljes időtartama alatt a vendéglátó egységek környezetének takarítását.
  • A működéshez szükséges jegyeket, minden alvállalkozónak saját magának kell megvásárolnia, a pontos mennyiséget a Sziget Zrt. kereskedelmi osztályával kell egyeztetni. Fontos a pontos dolgozói szám megadása, mivel ezen felül teljesáron juthat hozzá a további bérletekhez. A 2019. évben ezen alvállalkozói szakmai bérletek ára: VOLT Fesztivál: 34.000 Ft, Balaton Sound: 63.000 Ft, Sziget Fesztivál: 75.000 Ft.
  • Sziget Zrt minden rendezvényre, minden pályázónak 1-1 db "vendor" bérletet ingyenesen biztosít, ha az üzemeltető eleget tesz a napi raktárkészlet változására vonatkozó standolási előírásoknak.
  • 3x16 A áramfogyasztását meg nem haladó kereskedelmi egységek, egyszeri 30.000 Ft +Áfa elektromos hálózatkiépítési díjat kötelesek fizetni a Sziget Zrt. részére.
  • 3x16 A áramfogyasztást meghaladó kereskedelmi egységek, egyszeri 70.000 Ft +Áfa elektromos hálózatkiépítési díjat kötelesek megfizetni a Sziget Zrt. részére. Kötelesek továbbá megfizetni a Sziget Zrt. felé, a vendéglátó egységben felszerelt mérőóra állása alapján a felhasznált elektromos áram díját, melynek várható összege 40 Ft + Áfa/kW.
A fent említetteken kívül igény szerint plusz szolgáltatások és eszközök rendelhetők a Sziget Zrt-től.

Kérjük, hogy a részvételi feltételek figyelmes átolvasása után - amennyiben azokat elfogadja, és részt kíván venni valamely rendezvényünkön - a mellékelt szándéknyilatkozatot valamint a pályázati anyag kötelező tartalmait (tender benyújtásának feltétele) 2019. március 15-ig bezárólag legyen szíves hiánytalanul és pontosan kitöltve eljuttatni a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. Kereskedelmi Osztályának e-mail címére: kereskedelem@sziget.hu
 

Terméklista 2018:

/hu/cache/media/2019/01/sziget.png
/hu/cache/media/2019/01/bs.png
/hu/cache/media/2019/01/volt.png

Támogatók és partnerek

/hu/cache/media/2019/04/canada_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/af_klm_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/etep_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/osztrak.png /hu/cache/media/2019/04/institutefrance_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/israel2_100x100.png /hu/cache/media/2019/04/korean-cultural-cente.png /hu/cache/media/2019/04/spanyol-nagyk_vets_g_100x100.png  /hu/cache/media/2019/05/csehcentrum.png /hu/cache/media/2019/04/humen_100x100.png /hu/cache/media/2019/05/lengyel-int_zet.png /hu/cache/media/2019/05/slovensky_institut.png /hu/cache/media/2019/05/finnagora.png /hu/cache/media/2019/07/hollandnagyk_v_100_f.png /hu/cache/media/2019/07/kolumbiaiintezet_100_f.png /hu/cache/media/2019/07/sunpalace_100_f.png